Lizette Nilsson

Måndag , ny vecka och nya möjligheter .

Uppdateringen har varit sjukt kass den senaste tiden , men jag har haft annat för mig och inte lagt tiden alls på bloggen ..

Men nu är vi tillbaka till rutinerna igen , ( hoppas jag ) och ja tänkte dra en snabb uppdatering om vad som hänt sen sist ..

TURKIET:  Att sätta sig själv på ett plan mellan Malmö-Sthlm är ingen fara , så länge det går helt bra och inte inträffar något alls . Min panikångest som jag inte känt av på flera månader gjorde sig tydligt påmind då vi kommer rakt in i ett åskoväder och jag får panik .. Slutade med att 2 flygvärdinnor får turas om att lugna ner mig innan vi landar osv .. Väl på Arlanda kommer mamma och Larsen och hämtar mig , vi åker och lunchar innan vi åker tillbaka till Arlanda och jag dricker någon cider .. För att lugna ner nerverna , och tillslut fick jag kliva på flyget som skulle ta mig till varmare breddgrader . När ja väl kom ner och hade kommit på hotellet så blev det lugnt och jag la mig relativt sent faktiskt ..
Upp på torsdag morgon och försökte hitta en Supermarket så ja kunde handla solskyddsfaktor , och efter många om och men hittade jag ett Apotek som fick duga , en dag själv i solen innan jag fann Regina och Per , så jag umgicks med dom 🙂 18.00 kom syster med familj till hotellet , och det var en ren jävla lycka att få krama om dom 🙂 Middag och på tok för mycket vodka den kvällen , men kul hade vi 🙂
Så dagarna i Turkiet har spenderats i en solstol tillsammans med mycket skratt , öl och en jävla massa solning samt badning . Tog oss en sväng på marknaden inne i Manavgat också , väldans stort och mysigt , men skoj det hade vi 🙂 Så jag är tok nöjd med min semester vecka tillsammans med familjen 🙂 Nya vänner och mycket skratt , så det är som det ska vara ..
Torsdagskvällen var jobbigare än dom andra dagarna , när man ska säga hejdå till familjen .. Ett känsligt ämne och en sak jag hatar att göra .. Men man måste kunna säga ”hejdå” för att kunna säga ”hej” igen ..

TILLBAKA I MALMÖ: 8.30 hämtade Tommy upp mig på flygplatsen i Malmö och vi åkte hem till lägenheten , åt frukost och bara pratade ..
Jag duschade och packade upp , sen tog vi oss en sväng på stan , kollade lite granna på festivalen osv innan det var dags för mig att vandra till Citadellkliniken för att träffa Dr Cosmo .. Och det blev inte riktigt riktigt som jag hade tänkt mig , men efter en del funderingar under helgen så har jag nästan bestämt mig helt till att jag ska genomföra operationen hur som helst . Sen var jag iväg och fixade mina naglar 🙂 Hem , packade om och väntade på Tommy som skulle sluta jobba så ja kunde åka med han till Trelleborg ..
Min helg har spenderats tillsammans med Mattias , underbart sjukt mysigt har det varit 🙂 Mest tagit det lugnt , varit till Svedala och hälsat på hans mamma och mormor , sen igår morse blev det frukost hemma hos hans bror 🙂 Igår skulle jag egentligen ha sovit hos bror och Ronny i husvagnen , men åkte tillbaka till Mattias och sov hos han , så Tommy hämtade upp mig efter 06,00 imorse och vi rullade in till Malmö ..
Är nu hemma i lägenheten och gör absolut ingenting alls , har kört igång en maskin med tvätt , ätit frukost och pratat med mamma en sväng ..
Ska hoppa in i en duscha och bara vara , fram tills ja ska på anställningsintervju och sen jobba kvällen ..

Så nu har ni fått en liten uppdatering om vad som händer och sker i mitt liv 🙂

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!